خانه > دسته‌بندی نشده > دزدی شهرام صولتی از استاد یوسف افشار، این همه عاشق داری چطور حسودی نکنم

دزدی شهرام صولتی از استاد یوسف افشار، این همه عاشق داری چطور حسودی نکنم


در ابتدا نوشته تصویر بردار این ترانه :
دوستان عزیز این ویدئو در شب یلدا گرفته شده ،در این فیلم استاد یوسف افشار خواننده این شعر هستند. اقای سمت راست با لباس قرمز رنگ نامش داریوش بصیرهست و آقای نوازنده گیتاریست معروف میلاد گورکانی هست. من گیرنده این فیلم هستم اون زمان برای تفریح ایران بودم ولی اولین بار این فیلم از طریق یک نفر که روی مبایلش بولوتوث کرده بودم روی یوتیوب گذاشته می شه که بعدا افراد زیادی این کارو تکرار کردن و من به درخواست خیلی ها برای معرفی اساتید این فیلم رو دوباره آپ کردم

اما متاسفانه خواننده ای به نام شهرام صولتی این اثر را سرقت میکند و حتی کوچکترین اسمی هم از استا یوسف افشار نمی آورد و موجب ساخته شدن کمپنی در فیس بود با نام شهرام صولتی آهنگ دزد – بس کن میشود.

لینک دانلود سرقت شده توسط شهرام صولتی

امیدوارم روزی همه هنرمندان سرزمین ما حرمت کار های همدیگر را یدانند.

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده
  1. elham
    سپتامبر 7, 2010 در 3:00 ب.ظ.

    salam
    kare aghaye afshar vaghean ali bood va shahram solati alave bar inke dozdi karde vardashte ahange in shere ziba ro ham kharab karde va vaghean heyfe. in avalin bari nist ke shahram solati dozdi mikone va ghablan ham ahange aghaye reza sadeghi ro dozdide bood.

    movafagh bashid

  2. علیرضا
    فوریه 8, 2011 در 3:57 ق.ظ.

    این شهرام صولتی قبل از این هم ترانه «احساس»(هنوز اندر پی اونم) را با بیشرمی از رضا صادقی دزدید بدون اینکه هیچ اسمی از این عزیز بیآورد.

  3. امید
    فوریه 8, 2011 در 4:09 ب.ظ.

    دلواپسی وقتی می یاد که اعتقاد بمیره!

  4. ش . ايراني
    مارس 7, 2011 در 8:36 ق.ظ.

    من ميخوام بدونم اقاي افشار خواننده هستند ، يا علاوه بر اينكه اين شعر رو اينجا خوندن شاعر و اهنگساز هم ايشونند.

    خواننده مهم نيست، آهنگساز و شاعر از خواننده مهمتره

    متاسفانه مردم همين را هم كمتر توجه ميكنند!!! 

  5. علیرضا
    اکتبر 30, 2011 در 11:41 ق.ظ.

    آهنگساز این اثر زنده یاد بابک بیات هست، درسته؟

  6. علیرضا
    اکتبر 30, 2011 در 11:45 ق.ظ.

    اینطور که معلومه آهنگساز استاد بیات هست. پس آقای افشار هم حقی به این آهنگ ندارند دوست عزیز … صولتی باید نام آهنگساز و ترانه‌سرا را روی کلیپ می‌نوشته…!

  7. reza
    نوامبر 18, 2011 در 2:28 ب.ظ.

    شاعر آقای بابک بيات هستن.و در ضمن چند سال پيش مهرشاد هم اين آهنگ رو خوند.اسم آهنگش يادم نمياد اما حتماً توyoutube ميشه پيداش کرد.

  8. ناشناس
    نوامبر 25, 2011 در 2:00 ب.ظ.

    vaghean az in dastan sakhtanha che chizi be dast miyarid?

    http://www.radiofarda.com/content/f10_fresh_look_jaquline_vigen/2266177.html

  9. صادق
    فوریه 16, 2012 در 11:55 ق.ظ.

    خواننده در این فیلم (همین آقا با ریش سفید) آقای علی شهسواری هستند. ژاکلین ویگن میگه:
    «تنها کاری که به آن صورت انجام شد «حسود» است. بیش از ۲۵ نفر برداشتند این را خواندند. اجازه هم که بی اجازه! به قول شهیار قنبری. (می‌خندند) من این شعر را دادم به علی (شهسواری) جان. علی جان بچه گلی است. هر چه از گل بودنش بگویم کم گفته‌ام.

    آمد به من گفت ژاکلین جان. گفتم بله. گفت من می خواهم آوازخوان شوم. گفتم باشد. گفت خرجش زیاد است؟ گفتم آره. گفت پول ندارم. گفتم عیب ندارد. یک روز پولدار می شوی می خوانی دیگر. گفت اگر پولدار شوم باید از شما بخوانم. گفتم نمی خواهد پولدار شوی، بیا. شعر را دادم به علی. همین حسود را. گفتم آهنگ ندارد. گفت خودم گیتار می زنم. خودم بسازم اشکالی دارد؟ گفتم نه چه اشکالی دارد، بساز. علی رفت و آهنگش را ساخت و یک روز در خانه حتما دلش خواست این ترانه را بعد از این همه سال بخواند و خواند و گذاشت روی یوتیوب، چون این کار بیست و پنج ساله من است . بعد آمد آمریکا. شهرام صولتی آمد پیش من و گفت علی اینجاست و می خواهد من این را اجرا کنم. اشکالی دارد از دید تو؟ گفتم نه و رفت و اجرا کرد.»
    http://www.radiofarda.com/content/f10_fresh_look_jaquline_vigen/2266177.html

  10. ناشناس
    مِی 21, 2012 در 8:44 ب.ظ.

    شهرام صولتی مردی که موزیک دیگران را می بلعد…

  11. فرشاد
    اکتبر 29, 2020 در 2:05 ق.ظ.

    سلام بسیار ممنون عالی بود توضیحاتتون. جالبه که من استاد یوسف افشار را فکر می کردم استاد بابک بیات هست. خیلی شبیه ایشونه. یک سرچ کنید تو گوگل. بهرحال همه میدونن که واقعیت همینه که شما گفتید.

  12. پوریا
    سپتامبر 12, 2023 در 10:18 ق.ظ.

    چرا دروغ میگی مرد ناحسابی
    این آقا که میخونه اسمش حاج علی شهسواریه اون پیراهن قرمزه هم خواننده درجه یکی هست اسمش محمدجلالی
    تو اینستاگرام هم پیج داره بزن mohamadjalalisinger

  13. ناشناس
    نوامبر 23, 2023 در 12:57 ق.ظ.

    هر وقت یه نفر زیباتر از شهرام صولتی اجرا کرد اونوقت میشه دربارش فکر کرد….

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه