خانه > دسته‌بندی نشده > آمریکا و اسرائیل:امروز به ج.ا حمله میکنیم، نمیکنیم …. واقعا انتظار بیشتری دارید؟

آمریکا و اسرائیل:امروز به ج.ا حمله میکنیم، نمیکنیم …. واقعا انتظار بیشتری دارید؟


منظورم از نوشتن این مطلب به اون دوستانی است که زیر این لینک کلی از دست آمریکا و اسرائیل شاکین و انگار طلبی چیزی دارند از جامعه جهانی که نمیاد ایران و آزاد کنه!!
نمیخوام همه رو نا امید کنم (هرچند الان امید همه به آمریکایی هاست) ولی از ما مردم بخاری بلند نمیشه دنیا هم اینو فهمیده، دنیا هم میدونه که ما مردم سازگار ترین و بی بخارترین مردم دنیا هستیم اگه فردا نون و آبمون هم قطع بشه هم دیگر و میخوریم و صدامون در نمیاد البته شرایط الانمون هم همینجوریه فقط یکم داریم تعارف میکنم و همدیگرو نمیخوریم فعلا، اما چند درصد مردم زندگی راحت دارند؟ چند درصد مردم غیر از یه لقمه نون برای سیرکردن شکمشون دارند؟ چند درصد اونم ندارند؟ چند درصد از بچه های کوچولی ایران دارند از بچگیشون لذت میبرند؟ اصلا چند نفر تو ایران اعصاب دارند و میتونند زندگی کنند؟ آقا جون این کارد خیلی وقته که از استخوان گذشته دیگه داره از اون ور درمیاد.

این که ما مردم مثل مردم سوریه یه غیرتی نشون بدیم و این دولت و سرنگون کنیم یا حداقل برای یه مبارزه کوچولویی کنیم، کلا دور از ذهن است.
ما فقط در شرایط بیخطر حاظریم بریم توخیابون که مبادا گربه شاخمون نزنه اونم شاید اکه جوگیر بشیم( شهدای جنبش سبز و کتک خورده ها و زندانی های جنبش استثنا هستند،اما یه حساب و کتابی کنید میبیند که این مردم شجاع حتی یک درصد جمعیت ایران هم نمیشن که بتونند برای ما انقلاب کنند و ما مردم ایران و از شر این ج.ا خلاس کنند!) تا من و شما مرد حرفیم و بی عمل همین آش هست و همین کاسه آب هم از آب تکون نمیخوره، نمیدونم چه بلایی سر ما امده که اینجوری شدیم اون تحلیل های آبکی هم بریزید دور که این جامعه در 100 سال گذشته 2تا انقلاب کرده و خستس و از این شرو ورها.
قبول کنید که از ماست که برماست حتما لیاقت ما بیشتر از ج.ا نیست
اون کسانی هم اینو میخونن و میخوان به من بگن عامل رژیم و خودفروخته و رگ گردنشون باد کنه دنبال نفس کش بگردن، یه نگاهی کنند ببینند چند تا کبودی باطوم رو بدنشونه! بعدش یکم که آروم شدن یکم فکر کنند.
البته من هم مثل بیشتر مردم یه چندباز اشتباهی گاز اشکاور خوردم! اونم توی روزهایی که فکر میکردم بیخطره، اگه جایی اتفاقی هم افتاده از اونجا فرار کردم که مبادا خدایی نکرده بازومی، کتکی، گازی چیزی نخورم. هر چی باشه منم بزرگ شده ی همین جامعه هستم.
چه زمانی میخوایم، وطنمون از ماهی 400 یا 500 هزار تومنی میندازند جلومون به اسم حقوق مهم تر بشه نمیدمنم، تا کی میخوایم آینده مملکتمون، بچه هامون، انسان بودنمون! و همه چمیون بفروشیم به ترس و بی غیرتی؟
به خودم اینا رو میگم تا خدایی نکرده به کسی برنخوره، من که با این نوشته و دیدن سف جونای اعدامی و فلاکت مردم و خودفروشی خواهر و مادرم و بیماری اطرافیانم و گشنگی همسایم و بچه 4 ساله تو سطل اشغال و هزارتا کوفت دیگه که یکیش کافیه تا یه ملت و بکشنونه به خیابون تا حقشونو از دولت کثیفشون بگیرند از جام تکون نمیخورم و به احتمال زیاد پست میکنم تو فیس بوک یا بالاترین که دورهم یه یه چند ساعتی گل بگیم و گل بشنویم، مثل همین این نوشته!

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه