خانه > دسته‌بندی نشده > بت نسازیم، خود سانسوری هم نکنیم منفی هم گرفتیم نوش جونمون!

بت نسازیم، خود سانسوری هم نکنیم منفی هم گرفتیم نوش جونمون!


الله، محمد، علی، کورش، رضا شاه و محمد رضا و خمینی! بس نیست؟ که دوباره داریم بت میسازیم؟دوباره داریم خود سانسوری میکنیم؟
میرحسین موسوی یک انسان همانند همه انسانهای دیگر است، این چه داستانیه که هرچی جلوتر میرویم میزان خود سانسوری هم بیشتر میشود، میرحسین هم مانند همه در مواردی گذشته تاریک دارد چرا از بیان واقعیت فرار میکنیم.
این موضوع زمانی برای من جالب شد که دیدم ناخودآگاه در کامنت ها وقتی نیت به انتقاد از میرحین را دارم از تندی کلامم میکاهم ویا از سبزها عذر میخواهم! با این لفظ که میرحسین انسان شریفی است یا من تنها تاریخ را بیان میکنم و قصد بی احترامی ندارم و … دلجویی میکنم.چرا چون منفی بارون میشه؟خب بشه چه اهمیتی داره؟
یکم بیشتر دقت کردم متوجه این نکته شدم که در کامنت های خیلی از بچه های بالاترین هم این موضوع را مشود یافت، ترس مااز بیان انتقاد در چیست نکنه دوباره داریم یه بت تازه میسازیم؟ نکنه یه کاری کنیم که فردا نشه جبرانش کرد؟ یکم شل بگیریم به هیچ جا بر نمیخوره

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

