خانه > دسته‌بندی نشده > اسناد محکم و غیر قابل انکار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد ارتباط ارتش آمریکا با کارمندان ایرانی شبکه من و تو

اسناد محکم و غیر قابل انکار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد ارتباط ارتش آمریکا با کارمندان ایرانی شبکه من و تو


من که کلا کم اوردم برای همین کل خبر را کپی میکنم این هم لینک اصلی خبر

يك مجري اين شبكه افشا كرد؛

تلاش ارتش آمريكا براي جذب كاركنان ايراني شبكه «من و تو» +سند
ارتش آمریکا به کارمندان ایرانی» من و تو » پیشنهاد رصدگری، تحلیل و جاسوسی می دهد.

تلاش ارتش آمريكا براي جذب كاركنان ايراني شبكه "من و تو" +سند

به گزارش خبرنگار وب گردی باشگاه خبرنگاران ، يكي از مجريان شبکه » من و تو» که مدتی است از این شبکه جدا شده ، اخیرا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی (فرندفيد) از پیشنهادات به ظاهر دوستانه ارتش آمريكا که در قالب کار ترجمه مطرح می شود پرده برداشت .

» آلن ایر» سخنگوی فارسی زبانان وزارت امور خارجه امریکا ، که خود نیز فارسی صحبت میکند و انگشتر عقیق به دست دارد ! بارها با وعده اینکه آمریکا برای جوانان ایرانی دموکراسی، آزادی و رفاه میخواهد ، جوانان ایرانی را به ثبت نام در دانشگاههای امریکا تشویق کرده است. چندی پیش این دیپلمات امریکایی،  در سالروز تولد آزاده حسینی با تبریک به وی ، ارتباط صمیمانه ای را  ایجاد کرده و  به او  پیشنهاد کار به عنوان مترجم و با وعده اقامت و مزایای خوب در امریکا داده است.

اين گوينده سابق شبكه من و تو، با افشاي اين موضوع، خبر داده كه ارتش آمريكا به سراغ برخي ديگران از همكارانش در اين شبكه نيز رفته است.

گفتني است شبكه هاي «بي بي سي فارسي»، «صداي آمريكا» و «من و تو» با جذب برخي خبرنگاران اصلاح طلب از داخل كشور و كوچاندن آنها به انگليس و آمريكا، اين افراد را براي جذب در سرويس هاي جاسوسي، ارتش آمريكا و فرقه هاي ضاله مانند بهائيت آماده مي كنند./ط

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده
  1. ناشناس
    اکتبر 26, 2011 در 6:44 ب.ظ.

    بابا اينقدر سند گذاشتيد فشار نياد بهتون!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

