خانه > دسته‌بندی نشده > فرشته ای در اداره پست

فرشته ای در اداره پست


ماه گذشته، سگ چهارده سالۀ ما ابی درگذشت. روز بعد دختر چهار سالۀ من گریه می کرد و می گفت چقدر دلش برای ابی تنگ شده است. او از من پرسید آیا می توانیم یک نامه به خدا بنویسیم تا وقتی ابی وارد بهشت می شود او را بشناسد؟ من به او گفتم بله می توانیم و او متن نامه را دیکته کرد تا من بنویسم:

«خدای عزیز، میشه لطفاً از سگ من مراقبت کنی؟ او دیروز مرد و قرار است با تو در بهشت باشد. دلم برایش خیلی تنگ شده است. خوشحالم که اجازه دادی سگ من باشد هرچند او مریض شد. امیدوارم که با او بازی کنی. او توپ بازی و شنا را خیلی دوست دارد. یک عکس از او برایت می فرستم تا وقتی او را می بینی بدانی که سگ من است. دلم برایش بد جوری تنگ شده است.

با عشق، مردیت»

ما نامه را با عکسی از مردیت و ابی در یک پاکت گذاشتیم و در قسمت آدرس گیرنده «خدا/بهشت» و در قسمت فرستنده آدرس خانۀ خودمان را نوشتیم. سپس مردیت چند تمبر روی پاکت چسباند چون می گفت «تا نامه به بهشت برسد، حتماً به چند تا تمبر احتیاج دارد» عصر آن روز مردیت نامه را در صندوق پست انداخت و چند روز بعد از من پرسید آیا خدا نامه را دریافت کرده است؟ من به او گفتم که نامه حتماً تا حالا باید رسیده باشد.

دیروز در صندوق پست ما یک بستۀ پیچیده شده در کاغذ طلایی قرار داشت که روی آن نوشته بود :برای مردیت.

مردیت بسته را باز کرد. توی آن کتاب «وقتی یک حیوان خانگی می میرد» نوشتۀ آقای راجر بود. روی بسته، نامۀ خود ما چسبانده شده بود. پشت نامۀ ما عکس مردیت و ابی و این متن بود:

«مردیت عزیز

ابی به سلامت به بهشت رسید. عکس او کمک بزرگی بود. من فوراً او را شناختم. او دیگر مریض نیست. روح او پیش من است همانطور که در قلب توست. ابی از اینکه سگ تو بوده است خوشحال است. چون اینجا چیز فیزیکی وجود ندارد، من پاکتی ندارم که عکس تو را در آن نگه دارم. برای همین هم آن را به تو بر می گردانم. همراه یک کتاب که همیشه به عنوان یادگاری از ابی داشته باشی. برای نامۀ قشنگت ممنونم. همینطور از مامانت ممنونم که در نوشتن و فرستادن نامه به تو کمک کرده است. چه مادر خوبی داری. من او را مخصوص تو انتخاب کردم. من هر روز بهترین آرزوها را برایت دارم و خیلی دوستت دارم. در ضمن، هر جایی که عشق هست من همانجا هستم.

با تقدیم عشق، خدا

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

 

منبع : فیس بوک سگ نجس نیست

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

